It's not goodbye. It's Hello.






På tisdag ska jag lämna umeå för några dagar. Jag ska åka tåg och buss för att fara dit jag ska fara (tänker faktiskt inte berätta bara för att jag är lite elak idag) I staden jag ska till ska jag  fota från ett berg. Jag ska jogga upp för berget sen ska jag somna i en trygg famn 3 nätter i rad. Jag ska fara till mormor och hälsa på och berätta om allting, skolan, livet och om en viss person som gör allting så väldigt mycket lättare. Sen såklart Italien. Insåg just att det faktiskt bara är 10 dagar kvar. 10  dagar som bara kommer rusa förbi. Annars då? Det är faktiskt mer än okej, pusselbitarna faller på plats och jag blir lyckligare och lyckligare och tryggare i det som händer vilket känns bra. Idag var jag och lillebror på stan och jag fick med mig en tröja och ett par jeans, sen vinkade vi av Andreas på busstationen som lämnar staden för den här gången!
Nej nu ska jag fortsätta med packningen och bara vara glad. tusen kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0