tre dagar kvar.

Snart är det fredag och den ska spenderas med en väldigt fin person. Lite notebook och tända ljus och bara njuta av att han kommer hem. På lördag vankas det bio och jag känner på mig att helgen kommer bli den bästa på länge. Jag känner mig så himla glad och allting blir bara bättre och bättre. Nej fredag får gärna komma, men sen får det gärna aldrig bli söndag. Från och med i helgen kommer söndagar vara den värsta dagen i mitt liv. Det innebär att du far igen och att jag kommer stanna här och sakna dig så mycket att det kommer göra ont. Nu ska jag krypa ner i sängen.Vet att du kommer läsa det här och därför skickar jag en puss åt dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0