städa, packa, duscha osv.

Igår var den roligaste kvällen på länge. Jag dansade, skrattade, drack alkohol, drack vatten som smakade blod, pussades, kramades, åt goda mackor med en fin vän och en fin pojke. Somnade i en pojkes famn, missade två trappsteg och gjorde illa foten (igen). Oavsett vad som hände och inte hände igår var det så roligt. Dock glömde jag såklart kameran hemma, men Josefine har massa bilder så jag ska ta lite från henne. Om 3 dagar far vi till Italien. Så idag ska vi packa och städa. Jag har varit i övik idag och ätit lite mat på burgerking. Jag har även sagt hejdå till en pojke som jag inte får träffa på 1 vecka nu. Det är mindre kul. Hur som haver så ska jag gå och fortsätta med att må som jag förtjänar, dricka smultronsoda och bara dega. Vi hörs snart igen. Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0