Ikväll ska vi åka tillbaka till 70 talet och vi ska förvandlas till hippies.



Nu ska jag åka på stan med mamma i hopp om att försöka hitta lite flowerpower kläder eftersom Josefines bästa fyller 18 idag! Så grattis till Ludwig och ikväll ska vi dansa så fötterna blöder och förtära lite alkohol. Ja kvällen kommer bli grym har jag en känsla över och det största + av allt är att jag kommer ha en pojke med mig. Japp så är det, jag ska inte dansa själv ikväll och jag kommer inte gå hem ensam heller. Nej nu ska jag tagga tagga tagga för detta kommer lätt bli en av årets fetaste fester och oj vad kul det ska bli. När jag är fixad och klar kommer självklart en bild komma upp här och bilder från kvällen kommer ni få se imorgon någon gång! Vi hörs snart!
Peace out!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0