det känns bra idag.

Igår hade jag en så himla fantastisk kväll igår. Lärde mig vad pyramiden var och straffades rätt hårt när jag förlorade. Jag åkte taxi med 7 killar ( 8 om man räknar med taxi chauffören) sen gick vi in på corona. Det är typ en helt ny värld och från och med igår kommer jag nog bojkotta klubb 5ive klubb. Jag dansade i strobe, dansade till Rebecca & Fiona, träffade en trevlig pojke med väldigt blåa ögon sen var kvällen över. Den var över för tidigt. Jag sov på sofiehem hos min fina vän Adam och imorse sa han att jag lät som en traktor då jag sov, dock skylde jag på att min röst försvann under gårkvällen. Nu ska jag bege mig mot stan och äta middag med Emma, sen får vi se vart kvällen bär av. Kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0