idag är det onsdag.

Igår tog jag bussen långt bort. Bara bort från Umeå, Bort från allting som pågår just nu. Sen somnade jag i den skönaste sängen jag vet, i en trygg famn av ren utmattning. Minns inte sist jag sov så bra som jag gjorde inatt. Inga mardrömmar och inga hemskheter som förföljer en. Inatt var en natt av ren och skär lycka. Imorgon kommer Andreas hem och vi ska på shoppingtur sen ska jag äntligen få krypa ned i hans famn efter allt för många dagar ifrån honom. (Ja distans är himla besvärligt). På fredag är det fest och utgång som gäller och jag har stora planer med att gå hem med bartendern! Ser framemot helgen och allt vad den nu kommer innebära! Vet att jag varit helt värdelös på att uppdatera men det är mycket som händer nu! Hoppas ni har förståelse och att allt är bra med er!
Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0