Januari till Oktober.

Januari: Var jag på fest hos Francesca med massa trevliga människor.
Februari: For jag till Hemavan med dessa personer!!
Mars: I mars var jag på VIP konsert och såg Lars.
April: Firade  vi Emmelie och Rasmus som fyllde 18
Maj: Det vart min tur att fylla 18 och jag tog med mig dessa sköningar ut på krogen.
Juni: Vi fick sommarlov.
Juli: Spontan åkte jag, rasmus och Alessandro till Nordmaling.
Augusti: Skolan började igen och vi var störst på skolan.
September: For till Italien.
Oktober: Hälsade på min Andreas i Sollefteå.


Kommentarer
åsa

åå, alghero <3



men du har ännu inte berättat om resan och jag har inte fått se bilder! ett album på facebook eller lite bilder här kanske? :)

2011-11-16 @ 19:33:51
URL: http://asawaara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0