bra helg.

Gårkvällen spednerades på aula nordica med star for life gänget. Hade nog ett av de roligaste ögonblicken inom musik och det lär bli något jag sent kommer glömma. Dansade så hårt att jag har träningsvärk i armar och ben. Vill bara göra om det, om och om igen! Sen for jag hem och sov. Sov länge och det var skönt och idag har jag inte gjort ett skvatt. Sett film, sovit, sett mer film och ätit as bra och god mat (yepp pappa kan när han vill).  Klockan är nu tio över tolv och om två timmar och femtio minuter kommer Andreas hit. Tänkte se O.C tills dess (första säsongen in my heart) och få lite nostalgikänsla av kvällar i yttersjö med Janina, tonårstjaffs och lite andra trevligheter! O.C förknippar jag med högstadiet. Nej, nu tänker jag sluta skriva detta helt meningslösa inlägg och invänta att min bättre halva kommer hit och gör sängen varm! Godnatt kära vänner!


Kommentarer
janina

seth <3

2011-11-22 @ 23:03:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0