varför vill du riva ner mitt stängsel?



Lät honom in, lät honom ta, Lät mig tro, vad han än sa. Jag lät det gå, svävade på moln. Tills han slet mig i stycken och spottade på mina sår,Men ser det ut som om jag sörjer dig, Mer som om jag höjer dig. För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag. Jag och allt, allt jag kan ge .Vill ej ha mer det är så han är. Han är så stark och det är så jag blev. Litar inte på någon och allt är hans fel, Men ser de ut som jag lackar nej mer som om jag tackar dej. För jag kommer aldrig mer låta dig se mig svag. Jag gråter bara i regnet. Superstolt som vill veta vad jag tänker, Men baby om det ändå var så enkelt. Varför vill du stå med mig i regnet? Varför vill du riva ner mitt stängsel? Baby jag vet ändå vad som händer. Så jag gråter bara i regnet. Han vill ha varmt, han vill ha kallt. Han vill ha hav och han vill ha land. Han vill ha vitt, han vill ha svart. Han vill ha mig, han vill ha allt. Jag gav dig en chans, Men det tog mig ingenstans. Så sluta tro för det hjälper mig ingenstans.  Så du kan ta av dig dig ditt regnställ.


Kommentarer
alice

åh, va fint du skriver Amanda. Är verkligen helt fast!

2011-07-13 @ 01:03:47
URL: http://engladflicka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0