trästock 2011

Det jag gjort under mitt dyng på trästock:
  • Druckit öl i en alldeles för varm opel med tre nästan främmande pojkar.
  • Ställt sig i en kö för att få ett gult band till campingen.
  • Gått på bajamajjor så det räcker för i år.
  • kexat alldeles för tidigt och sedan börjat om på nytt.
  • Gått på fina prommenader med en ny bekantskap
  • Druckit vodka med smultrondryck.
  • Skrattat åt alla som hade ett rosa band + jeansshorts av någon anledning.
  • Spelat jag har aldrig och fått reda på alldeles för mycket.
  • Jag har dygnat för första gången i mitt liv.
  • Varit med världens trevligaste grabbgäng!
  • Ägt en kille så mycket att han inte vågade säga ett ord till mig på hela kvällen.
  • träffat massa gamla bekanta.
  • har nästan somnat i en pojkes famn.
  • övertalat någon om att INTE gå hem från skellefteå.
  • Ätit pizza som inte var pizza, men något var det och det mättade min mage.
  • Druckit ett halv torrt vitt vin ur marimekko glas.
  • Svarat på alldeles för mycket frågor om allt och ingenting.
  • Lärt mig vad man är då två stycken är bukisar.
  • Jag har gått fram och tillbaka till en bil och campingen ett x antal gånger.
  • Somnat på asfalten och blivit väckt och fått höra att man är en otroligt söt flicka.
  • Hört ett x antal människor kräkas ett x antal gånger.
  • Somnat på en pojkes mage.
  • Somnat i en pojkes famn i en röd liten bil.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0