på lagret finns det jordgubbar stora som tomater.





Eftersom jag inte är sådär jätte kry fortfarande så hade jag en tung dag på jobbet. Som tur är är har jag fina kollegor som kommer med blåbärshjärtan (guld till dig Lena) och när febern kom smygandes kommer Ludvig med en jordgubbe som är lika stor som en tomat. Det gjorde nog min dag kan jag lova. Börjar bli less på att inte vara helt hundra nu och det märks så lätt att jag inte är frisk. Det enda jag vill göra är att sova. Hela förbaskade tiden. sovasovasova. Även om det är så att jag får sova ensam nu, så vill jag helst sova. Fast börjar sakna mina vänner nu. Har som inte tid eller ork att träffa dem nu när jag jobbar så pass mycket som jag gör. 1½ vecka till sen trappar jag ner på pass ordentligt. Då får jag massa tid till att ligga på stranden och njuta av sommaren. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen ta och göra mig en ordentligt stor kopp te och krypa ner under världens mysigaste filt och se en film. Vi hörs snart igen mina vänner! Stor kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0