utan dig finns det inget oss.

Du ger mig så mycket kärlek och lycka att jag ibland inte vet vad jag ska göra. Du är en otrolig människa och det vi har är himla otroligt. Du vet vad de säger om kärlek, att det finns någon för alla och jag tror du är den som kommer göra mitt liv fullständigt. Kärlek. Det är det vi har, du och jag och ingen kan få mig att känna mig som du gör. Så älskad, omtyckt och behövd. Jag älskar dina smilgropar, ditt skratt. Dina armar runt min kropp. Att få krypa upp i din famn när jag behöver det och bara få ha dig nära. Hur du dunsar ner i sängen när du jobbat och släpper ur all värme så man ryser över hela kroppen. Du är min. Mitt egna lycko piller. Den som får hela min vardag att bli så otroligt mycket lättare. Trodde aldrig jag skulle få uppleva kärlek på den här nivån. Eller få dela så mycket med en människa. Vi skapar ständigt minnen tillsammans, minnen som vi kommer att komma ihåg i all framtid. Jag älskar dig med hela hjärtat och det enda jag kan säga är precis som du sa inatt när vi låg sådär ihop trasslade som vi alltid gör: Utan dig finns det inget oss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0