Några bloggar jag läser.

Fick en kommentar på mitt förra inlägg där någon som kallar sig för "p" vill att jag ska berätta om de bloggar jag läser och nog kan jag väl göra det.

En blogg jag läser är Min barndomskompis Hanna. Hon är grym på att uppdatera, skriva om roliga saker sen gör hon saker hela tiden och är sjukt bra på att fota. Sen brukar hon lägga ut jätte fina bilder på mat, BRA mat dessutom! Så Hannas blogg gillar jag himla mycket!
Sen har vi ju duktiga Christoffer som är en gud på att fotografera. Han har massvis med kameror vilket resulterar i massa fina bilder!
Josefin i min klass skriver hur fina saker som helst på sin blogg. Sen så uppdaterar hon ofta, skriver om sin vardag och är duktig på att lägga ut bilder! Men höjdpunkten med hennes blogg är att hon gör jätte fina videos som man kan titta på vilket jag tycker är himla trevligt!
Här har ni några bloggar jag läser iallafall! Bilderna är tagna från respektive blogg. Hoppas ni har det bra i Julstöket!


Kommentarer
josefin

oj, hjälp! du anar inte vad glad jag blev när jag såg det här! tack! =D

2011-12-19 @ 22:10:58
URL: http://apelsinjos.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0