oktober 2011

For på Lars Winnerbäck med Mathias.
Gjorde högskoleprovet och lunchade med Francesca.
For till Andreas och samlade ork över en natt bara. Sponant och bra. Det var fint ute.
Hängde på Jazzfestivalen med den här bruttan och såg Nils Landgren och drack gott.
Festade med min gamla vän Amanda.
Och självklart en utekväll med Emma också!
Oktober var en blandad månad. Insåg vilka som stod vid min sida och insåg vilka som jag inte hade lust att ha någonting med att göra. Gjorde högskoleprovet som gick bättre än förväntat, såg både Lars och Nils på två helt magiska konserter. Drack alkohol, tog en buss som tog mig till en sida av stan jag inte ens visste existerade och vandrat en himla bra bit för att ta bussen hem till Ersmark. Som sagt, Oktober var en månad med många blandade känslor som inkluderar ett visst antal äventyr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0