Mars 2011


Jag och Niklas gick skilda vägar.
Sen vann jag biljetter till Lars Winnerbäcks VIP konsert och vart såhär glad:
Lars Winnerbäck ♥
Var på hemmafest och gjorde en pyramid av 3,5 or.
Fikade med världens bästa Francesca.
och de här tjejerna kom på besök i Ersmark.
I slutet av Mars var jag på fest hos Felicia med trevliga människor.
Mars var en av de roligaste månaderna under 2011. Kanske för att jag var ensam och var påväg att hitta vem jag var utan någon. Jag var inte beroende av någon utan kunde göra saker precis som jag ville och när jag ville. Himla bra månad. Träffade bara personer som gjorde mig glad och hittade på en himla massa saker, nattbowling, fest, gjorde tacos med klasskompisar och drack alldeles för mycket 3,5 or.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0