maj 2011.

Firade in Maj med middag hos mig, saknar dock bilder. Har bara en på mig själv som ser ut såhär;
Fyllde 18 och Tobias och Alex kom på födelsedags fika!
Sen for jag ut med dessa härliga personer!
Sen vart det kulturnatta där vi sjöng och spelade och sen for på ön och umeå var fint.
Petter var mest full och Johan var mest glad.
Maj var månaden jag upptäckte många saker med mig själv och sånt. Fick även vara med på köttmarknaden på klubb 5ive klubb och drack alkohol. Träffade många personer, hängde på teg och ville ha sommarlov. Maj var fint, bra och allt över det. Många vänner som fyllde myndig och jag fick köpa snus. Det var också rätt kung.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0