det låter som om det är en storm påväg inatt.

Jag är väl medveten om att min uppdatering ej har varit på topp och anledningen är väl för att jag inte har haft någon ork. Uppsättningen av wonderland gick galant och efter 6 föreställningar denna vecka är jag helt slut. Igår skulle vi ut och dansa men jag for hem till Andreas redan vid ett och klev inte upp ur sängen först klockan var halv fyra och idag har jag och Andreas införskaffat par-poäng! dvs, vi var på ica maxi och köpte vuxensaker (typ lampolja och sådana saker). Idag åt vi himla god mat också och nu är min man på jobbet och jag ligger nedbäddad i hans säng och halvsover. Vi hörs snart igen! Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0