en pojke och alkohol.





Det känns bra igen och jag längtar till imorgon och kvällen kommer bli fantastisk. Allt kom så plötsligt men vissa saker rår man helt enkelt inte för. Det känns bra iallafall och så får det gärna fortsätta.
Ikväll ska vi på den enda 18 års klubben i stan. Vi lär dansa och kanske dricka en och annan drink. Dock blir det lugna puckar ändå för somliga ska på inventering kockan 07.00 imorgon. Förhoppningsvis blir det att hänga med fina tjejer hela kvällen, träffa pojkar man en gång i tiden tyckt på tok för mycket om och såklart träffa vänner man träffar alldeles för sällan. Jag tänker gå ut med en positiv inställning ikväll, sen hur kvällen slutar det får vi helt enkelt vänta och se. Igår klippte jag av mig 20 cm av mitt hår. Det känns as bra för en gångs skull och var värt alla pengar jag betalade. Blir sällan nöjd hos frisören, men denna gång var annorlunda och jag trivs. Så nu ska jag och min nya frisyr ut och dansa, men först blir det ett glas vin och middag. Vi hörs snart igen! Har hänt massa jag ska berätta för er så småningom. Just wait and see! KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0